23 marca 2021 10:00
Info Prolight sp. z o.o. ul. 3 Maja 183 05-800 Pruszków

Disguide wprowadza nowe funkcje do swojego oprogramowania xR

Firma Disguise ogłosiła nowe funkcje oprogramowania xR. To uaktualnienie jeszcze bardziej poprawi integrację silnika Unreal Engine i zaspokoi rosnące zapotrzebowanie na imersyjne produkcje w najwyższej jakości, ilości detali i liczbie klatek na sekundę w rozszerzonej rzeczywistości (xR) i produkcji wirtualnej.

Najnowsze funkcje wprowadzone przez disguise obejmują zarządzanie kolorami ACES, obsługę DirectX12 (DX12) i Deep Learning Super Sampling (DLSS) firmy Nvidia. Razem pozwolą użytkownikom dostarczać obrazy o najwyższej jakości poprzez 10-bitowe przetwarzanie HDR silnika Unreal poprzez disguise RenderStream.

RenderStream to zastrzeżony protokół IP, który umożliwia hosting zawartości Unreal na dedykowanym sprzęcie disguise.

 

Takie podejście do renderingu skalowalnego w połączeniu z funkcjami takimi jak obsługa DX12, DLSS i zarządzanie kolorami ACES umożliwia klientom Virtual Production realizowanie prawdziwie fotorealistycznych scen i treści bez kompromisów w zakresie kreatywności.

Joe Bleasdale - menedżer produktu w Disguise 

 


Podczas mojej ostatniej pracy na planie pracowałem z  ACES i wyniki były naprawdę dobre. Ta funkcja jest świetnym narzędziem dla wszystkich uczestniczących w procesie produkcyjnym - zespół VFX ma mniej pracy, aby przekształcić kadry, a ja mam większy zakres dynamiki do regulacji na ekranach. Przeprowadziłem kilka testów z kolorystą, aby porównać i doszedłem do wniosku, że działa idealnie.

David Monguet - MO&MO Films

 

[img:1]


Disguise zaimplementował również system przetwarzania potokowego, który obsługuje silnik Unreal Engine z DLSS - technologię Nvidia, która umożliwia renderowanie treści w niższej rozdzielczości, a następnie próbkowanie w górę przy użyciu modelu 'deep learning' z akceleracją GPU w celu rekonstrukcji obrazu w wyższej rozdzielczości.

Pionierem wykorzystania DLSS był partner disguise Orca Studios - wirtualne studio produkcji i efektów wizualnych w Barcelonie.

 

Zaadoptowaliśmy wczesną implementację DLSS w Unreal Engine, co pozwala nam uzyskać wzrost wydajności w bardziej wymagających scenach z globalnym oświetleniem opartym na ray tracingu, który w innym przypadku nie uzyskałaby limitów hałasu i wydajności niezbędnych do produkcji z najwyższej półki. Integracja DLSS i Unreal Engine w disguise sprawiła, że był to bezproblemowy proces - informuje zespół.


Disguise niedawno dodało również obsługę DirectX12 dla silnika Unreal Engine, odblokowując zaawansowane funkcje renderowania, takie jak ray tracing, umożliwiając użytkownikom rejestrowanie wysokiej jakości odbić, załamań i dokładnych cieni, aby zapewnić najlepszą w swojej klasie fotorealistyczne produkcje.

 

Nasi użytkownicy zawsze szukają sposobów na dostarczanie obrazów o najwyższej jakości, największej liczbie detali i największej liczbie klatek na sekundę, ale często ogranicza ich moc GPU systemu renderującego - mówi Peter Kirkup, globalny menedżer ds. Rozwiązań technicznych w firmie disguise.

 

Nasza następna wersja wprowadzi użytkowników w renderowanie klastrowe, rozwiązanie integracyjne dla nDisplay firmy Unreal. W tym celu chcemy zrobić dwie rzeczy - uprościć konfigurację klastrów renderowania i oddzielić klastry renderujące od ostatecznych maszyn dostarczających piksele. Oddzielając te dwa, jesteśmy w stanie skalować je niezależnie, dzięki czemu możena dodać więcej węzłów renderowania, aby uzyskać większą moc renderowania lub dodać więcej węzłów wyjściowych, jeśli tylko pracuje się na większych canvasach.

 

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2018
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz