Brown Note stawia na Elation podczas Red Rocks Shows
Red Rocks - amfiteatr na świeżym powietrzu wbudowany w otaczający piaskowiec jest jednym z bardziej znanych miejsc z muzyką na żywo. Od 24 do 27 września to legendarne miejsce na zachód od Denver było miejscem czterech wspaniałych muzycznych nocy częściowo z publicznością, a częściowo on line. Red Rocks nawiązała współpracę z usługą strumieniowego przesyłania wideo Nugs.net, aby zakończyć lato w dobrym stylu z lokalną firmą z Kolorado Brown Note Productions, dostarczając urządzenia z klasą szczelności IP od Elation do 4-dniowej eksploatacji.
Tiësto, Fitz and the Tantrums, Billy Strings i Lotus byli głównymi gwiazdami czterech wieczorów, występujących przed publicznością, która była ograniczona do 175 fanów zgodnie z wytycznymi COVID-19 w Kolorado. Jako gwarancję ochrony przed wszelkimi problemami pogodowymi, zwłaszcza notorycznymi opadami deszczu w Kolorado, Brown Note sięgnął do swojego asortymentu opraw oświetleniowych Elation IP65 na każdą pogodę, aby oświetlić cztery koncerty wraz ze spektakularnymi formacjami skalnymi.
Ryan Knutson, prezes Brown Note Productions, zaprojektował zarówno oświetlenie koncertowe jak i krajobrazowe, wykorzystując zestaw oświetlenia Elation o klasie szczelności IP, które Brown Note nabył jesienią ubiegłego roku. Lista wyposażenia do oświetlenia scenicznego różniła się nieznacznie w zależności od pokazu - pokaz Tiësto obejmował najwięcej opraw: 36 ruchomych głowic Proteus Maximus LED, 32 ruchome głowice wash Proteus Rayzor 760 LED, 16 hybrydowych urządzeń LED Protron Eclypse, 18 DTW Blinder 700 IP i 12 pixel barów Seven Batten 72. Taki zestaw zapewniał dużą moc i sprawdził się również podczas sesji z wieloma kamerami. Wszystkie pokazy zostały nakręcone do live streamingu dzięki uprzejmości 7 Cinematics i jego ekipy filmowej.
Proteus Maximus o jasności 50.000 lumenów były używane głównie do efektów powietrznych, ale podczas imprezy tanecznej gdzie grał Tiësto 24 września Brown Note wykorzystał dodatkowe 30 Maximus do oświetlenia czterech formacji skalnych w parku Red Rocks i kolejnych 16 jednostek do oświetlenia skały otaczającej część wypoczynkowa amfiteatru. Skały oświetlone światłem Maximus, zalane kolorami, a także statycznymi i obracającymi się efektami gobo, były idealne dla dodatkowych ujęć z kamery, co na pewno ucieszyło oglądających w formie streamu. Odległości od źródeł światła do obiektów były różne, ale maksymalna, jak mówi Knutson, wynosiła około 600 stóp.
Oprawy oświetleniowe - scena:
- 36 x Proteus Maximus
- 32 x Proteus Rayzor 760
- 16 x Protron Eclypse
- 18 x DTW Blinder 700 IP
- 12 x Seven Batten 72
Oprawy oświetleniowe - formacje skalne:
- 30 x Proteus Maximus
Oprawy oświetleniowe - część wypoczynkowa amfiteatru oświetlenie skalne:
- 16 x Proteus Maximus